Rio de Janeiro 30-1 tot 6-2

12 februari 2010 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Nog even een klein berichtje over rio. Eenmaal aangekomen werd ik opgehaald de jongen waar ik ging couchsurfen. Er was ook een meisje uit israel die daar sliep. Die jongen werkte savond tot een uur of 2 snachts kwam thuis ging slapen totdat ie weer moest werken.....niet echt boeiend dus. Een vriend van hem doet Capoeira en we mochten mee om te kijken (dacht ik) maar het was dus de bedoeling dat ik ook mee ging doen. Ach waarom niet. mmmm nou ben ik niet echt soepel ofzo maar t ging wel aardig best grappig. Aan de overkant van de sportschool zat het redlight district. En aan de overkant van dat zat weer een hele grote kerk. Kon je zo doorlopen om je zondes te vertellen tegen god....

Ik ben 1 avondje uitgeweest in Rio was op zich wel leuk maar om heel eerlijk te zijn had ik niet zo heel veel zin in Rio. Voelde me er niet echt op mijn gemak. Ben naar een cs meeting geweest was erg gezellig leuke mensen leren kennen en met hun weg geweest. Het was ook erg warm nog steeds echt 40 graden werd er helemaal loom van.

Laatste dag had ik geluk een jongen van de cs meeting wilde me even naar het vliegveld brengen. Wat toch nog een uur rijden is als het niet meer was. Erg fijn scheelde weer een dure taxi.Op het vliegveld kwam ik Joyce weer tegen konden we weer even bijkletsen. En aangezien we vertraging hadden was dat wel fijn.