Einde vrijwilligerswerk......

3 augustus 2010 - Kanchanaburi, Thailand

Nou dat was een mooie maand en om eerlijk te zijn had ik echt geen zin om daar weg te gaan. Maar aan alle goede dingen komt een einde....Ik denk dat ik wel genoeg verteld heb over de tijgertjes. Kan er bijna een boek over schrijven. Helaas ben ik 3 dagen voordat ik wegging erg ziek geweest. Ik had erg pijn in mijn lymfeklieren en die waren opgezet en savonds deed eigelijk mijn hele lichaam zeer en mijn gezicht. Dus snacht jeetje gewoon liggen huilen van de pijn in mijn slaap (voor zover ik kon slapen) mijn amandelen helemaal ontstoken kon niet slikken niks. Dus sochtend naar het ziekenhuis 41 graden koorts.Mmm niet zo mooi meteen aan 5 verschillende medicijnen het duurde 2 dagen voordat ik uberhaupt weer een beetje normaal was. Helaas heb ik mijn laatste dagen in de tempel niet zo kunnen genieten. Maar ik heb natuurlijk een hele maand genoten. Gedag gezegd tegen mijn favoriete monnik die geloof ik wilde stoppen ommonnik te zijn om met mij te trouwen hahaha. En gedag gezegd tegen de meiden.Nog uit eten geweest met een soort van tante van een van die meiden. Haar tante van haar halfbroer (ja ingewikkeld) is thai en die nam ons mee uit eten echt thai eten zo lekker. Nou moet ik zeggen dat alles nu lekker is na een maand bijna niks te eten.

Het regenseizoen is ook begonnen dus het regent ook regelmatig logisch. Ik merk wel dat ik weer moet wennen om te reizen na een maand op dezelfde plaats gezeten te hebben.

Ik heb een motor gehuurd en ben naar de watervallen gereden toch iets verder dan ik dacht anderhalf uur maar zeker de moeite waard,7 levels aan watervallen met mooi blauw water. Morgen ga ik naar Chiang mai en daar ga ik een olifanten tocht doen. Kijk ernaar uit. Daarna naar de eilanden in het zuiden lekker ff strand pakken. Nou ik ga nog even genieten van de regen hier en van de 3 euro thai massages. Spreek jullie snel weer met nieuwe avonturen.....

Veel liefs Marleen

1. Leonie:
    3 augustus 2010
    He girl! Balen van je laatste dagen maar je hebt idd alle tijd gehad om er van te genieten! Heb je dat virusje ook weer gehad voor aankomend jaar;-) Mocht je tijd en zin hebben in Chang Mai, probeer zo'n hikingtour te doen van 2of3 nachten, mooie route! En volop leuke marktjes in town! Have fun op die olifant! Kus Leo
  2. marjobalmakers:
    3 augustus 2010
    zo het gaat nou wel beetje opschieten voor je maar gelukkig voor ons ik wil je nu wel eens weer thuis hebben geniet er nog van de laaste weeken groetjes van mam
  3. Anloma:
    3 augustus 2010
    Tjonge tjonge, waardeloos die laatste dagen meid, maar ja je hebt het maar weer gratis erbij gekregen neem ik aan. Inderdaad Marjo zegt het al...je bent aan de laatste weekjes begonnen en het einde is in zicht. Nu moet je denk ik dubbelop genieten en toch zien dat je alles wat je wilde doen, ook nog kan gaan doen. Of te wel, als je thuis komt ben je al weer aan vakantie toe ha ha ha. Nou joh ik was trouwens een beetje teleurgesteld want ik ben dit berichtje niet de eerste die de reactie heeft geplaatsts.
    Geeft een olifant een kus van mij ( lijkt me helemaal te gek...) en nogmaals dame...GENIET ERVAN !!!!
    Dikke kus, Anjo
  4. Anloma:
    11 augustus 2010
    Hee wijfie.....heb net de laatste fotos zitten kijken. Geweldig gewoon !! Wat byzonder dat je daar weer tussendoor hobbelt met je hollandse gezicht. Gaaf toch ? Je pa vertelde dat je nog niet precies weet wat je nog ga doen allemaal, maar.....heb je je lijstje al afgewerkt ? Ik weet niet precies meer in welk bericht je dat had geschreven maar...ff terugzoeken en afstrepen....Nou meid nog een goeje maand en dan ben je weer terug dus een goede planning maken en dan komt alles goed.
    Dikke kus !! Anjo