New-Zealand Auckland 8-2 tot 11-2

12 februari 2010 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een vlucht van aardig wat uurtjes en een tijdsverschil van 8 uur mis ik een hele zondag maar ben ik veilig in nwz en heb er helemaal zin in. Meteen op aanraden van Joyce een busticket gekocht van Stray. Daarmee ga ik nwz door en kan ik op en afstappen zo vaak ik wil. Maar eerst even een paar dagen Auckland. Weer ja sorry heb ik geluk en slaap ik bij iemand die in Mission Bay woont een mooie buurt aan het strand en een parkje. De eerste dag kwam ik aan en moest ik maar even de sleutel van uit een schoen pakken die naast de deur stond. Er wonen hier 2 heel relaxte jongemannen die erg grappig zijn. De eerste dag maar meteen even de stad in met de bus maar dan moet je wel aan de goede kant staan natuurlijk haha ze rijden hier namelijk links even vergeten.  S aonds uit eten geweest met wat vrienden van Krister mijn host. Ik heb mosselen gegeten zo groot heb ik ze nog nooit gezien en zooo lekker.

Ik heb wel een paar dagen nodig gehad om echt even bij te komen van het tijdverschil. Dus lekker rustigaan gedaan. Ik ben een dagje met de buurvrouw op stap geweest naar een reservaat en naar een zwart strand Piha. Waar we de lionrock beklommen hebben....Leuk dagje erg leuk dat allerlei mensen je allemaal mee willen nemen om je van alles te laten zien. Krister mijn host belt ook gewoon vrienden op om mij te entertainen hahaha.

Uiteindelijk heb ik laura gezien een vriendin van Leonie die ik dus een paar keer bij leonie gezien heb. Ze was ook in de buurt en had lekker dropjes meegenomen via leonie echt super. Zo leuk om iemand te zien die je kent aan de andere kant van de wereld. We zijn lekker de stad ingeweest beetje sushi gegeten. En savonds heb ik ze de mosselen laten proeven. En zijn we geeindigd bij krister waar de hele buurt geloof ik zat. Hier en daar een biertje en voor je het weet is het 4 uur snachts en zou je denken dat andere mensen het wel door hebben als iedereen die in het huis leeft gaat slapen, dat je dan beter naar huis kan gaan haha wat een aparte figuren zaten ertussen. Vanavond ga ik lekker salsa dansen en morgen met de bus voor het eerst op stap......Dus tot zover nwz leonie bedankt voor de dropjes , anjo succes met de zaak zal vast super gaan.

Tot snel lieve mensen mijn new-zealand avontuur gaat beginnen.....Veel liefs Marleen

1. Juud:
    He wijffie!
    Jeetje wat een reis zeg! maar kreeg van je vader een berichtje zondagavond dat je eindelijk gearriveerd was. Is zeker wel lekker om alles weer een beetje normaal om je heen te hebben. meid je ziet er goed uit, ga maar lekker door met genieten. Ik ga me dit weekend volgieten met de carnaval haha dus heb ik ook weer eens iets om naar uit te kijken, zo te zien heb jij iedere dag feest! Enjoy ennuh....accepteer mn skype nou eens die we met veel bloed zweet en tranen geinstalleerd hebben haha. Big kiss Juud
  2. ruud:
    12 februari 2010
    pffffffffff bluffer jij mist lekker alle sneeuw nanananana :')

geweldig joh, ik geniet echt van je verhalen ( wanneer komen ze op cd uit ? ) geniet maar lekker hoor.
    ik bewaar wel een sneeuwbal in de vriezer voor je.

groetjes van miranda de kids en mij natuurlijk.
  3. Dorien:
    12 februari 2010
    Aaaah Marleen down-under! Jeuh. Meisje ik vind het zo gaaf wat je allemaal doet en meemaakt. Ik geniet stiekem een beetje met je mee. Ah maar down-under. Tof tof tof!! XXX
  4. Leonie:
    13 februari 2010
    hihi ben blij dat je ze lekker vind! Geniet er van! xx
  5. Anloma:
    16 februari 2010
    Hoi meissie, een nieuwe kans, een nieuwe start op een nieuw contingent.....blablablabla. Geniet ervan !!!
    In afwachting van.....
    XXX Anjo
  6. Joyce:
    17 februari 2010
    Hmmm hoop het niet! Heb wel een aantal muggenbulten, hoop dat het daar bij blijft, want erg charmant ziet het er niet uit ;)
    Ow als je gaat couchsurfen in Taupo, stuur geen berichtjes naar het duo Jenny en Kelly, die jongen (Kelly) schijnt een raar persoon te zijn (gluren naar meisjes die onder de douche staan enzo)
    See you!
    x Joyce