Peru dag 1 -6

7 oktober 2009 - Lima, Peru

Zo van een stinkende stad als Lima naar een zandbak huacachina (spreek uit wakkachina)

Onderweg met een 6 uur durende busreis door de sloppenwijken van Peru.....Eerste instantie best eng maar achteraf viel het best mee. Mijn telefoon werkt hier voor geen meter en ben dus niet bereikbaar....de eerste dag reizen gaat er van alles door je hoofd stel dat er wat gebeurd niemand weet waar we zijn je kan niemand bellen maar goed het gaat gewoon goed...We reizen van plaats naar plaats en het sluit redelijk aan in de taxi...in de bus.... in de taxi en in je hostel.

Het eten is wel ok maar onze darmpjes moeten er erg aan wennen.

In huacachina is het een soort oase midden in de duinen een plas met palmbomen en vooral zand tot in de bilnaat hihi...Zoals je op de foto´s kan zien hebben we gesandboard zo op je buik naar beneden van echt een grote, hoge duin af en in zo´n buggy gevlogen laat maar zeggen want rijden kon ik het niet noemen. Tenminste als het lukt om de foto´s erop te krijgen want snel zijn de comps hier niet.

Vanmorgen om 6.30 naar een eiland gegaan islas de balletos en aardig wat zeehondjes gespot en vooral veel vogel van pinguins tot pelikaan en schijten die beesten pffff echt smerig je rook het van een kilometer afstand.

Overall zijn de mensen erg aardig hier, het is alleen erg arm en veel verkeer en viezigheid.

Vanavond pakken we een bus van 12 uur jajaja mensen 12 uur met de bus naar arequipa daar gaan we naar de colca canyon en daarna op naar cusco en de machupichu.

Mijn tijd loopt af ga proberen meer foto´s erop te krijgen en schrijf jullie snel weer. Bedankt voor alle leuke reactie zo leuk om dat te lezen geweldig. En juudje...komt vast wel goed is klote maar als het ment to be is is het ment to be ;-) kusje voor de kids en voor paps en mams en tuurlijk voor jullie ook xxx

ps de foto´s kloppen nog niet helemaal ivm de computer moet de bestanden verkleinen ff uitvogelen maar ieder geval iets om te zien dat alles goed gaat (paps en mams)

1. Dorien:
    Woehoe! :D
  2. Leonie:
    Gaaf!
  3. marjo:
    7 oktober 2009
    hoi leuk de foto s en gelukkig dat het goed gaat wat ik vind het nog steeds eng hoor maar ja dat wend wel naar en paar maanden denk ik maar niet heus geniet er van groetjes mama
  4. Demelza:
    lieverd!!
    blij te horen dat het goed gaat, t klinkt helemaal super!!
    zoveel al gedaan in zon korte tijd, verleden week zat je nog hier op de bank... ik ga je na het weekend ff mailen!! dikke kus!
  5. myrthe:
    Hey Mar,

Leuk om te lezen wat je allemaal doet! En dat alles goed gaat! Blijf vooral berichten schrijven en foto's plaatsen!
    x
  6. marleen:
    he chick

ben blij dat dat alles goed gaat. Je heb al veel leuke dingen gedaan ik kijk uit naar je volgende verhaal over je avontuur.

dikke kus
  7. ingrid van drongelen:
    7 oktober 2009
    hoi meiden wat ben ik blij met die leuke verhalen maak het maar gezellig samen enne niet ziek worden hoor tot gauw kus mama joyce
  8. Liesbeth en Leen:
    Hoi,

Gaaf hoor zo te reizen, Lekker puffen in de bus, maar je geniet dan wel van de omgeving en in ons koude kikkerlandje is het nu ook vies en nat. Blijf lekker schrijven en natuurlijk de foto's die zijn geweldig, is dit jullie huishondje??
  9. Anloma:
    8 oktober 2009
    Super !!! - Echt leuk om te zien wat jullie zo al doen. Wordt langzaam maar zeker steeds jaloerser ( is dit nederlands ? )
    Geniet en saampjes voorzichtig zijn He ?
    Groetjes Anloma
  10. oude bekende:
    8 oktober 2009
    Reizen zat altijd wel in je bloed. Ik heb respect voor je lef en je wil om meer te bereiken in het leven.
  11. pap:
    9 oktober 2009
    Wat kan jij gillen zeg in die buggy
  12. ingrid van drongelen:
    10 oktober 2009
    hoi marleen ook jou blog zit ik met veel plezier te lezen fijn dat je het zo naar je zin heb afzien af en toe maar het is vast de moeite waard denk ook maar eens aan ons het is al bijna donker en nog geen 19.00uur suf he tot gauw
  13. marjo:
    10 oktober 2009
    hallo marleen en hoe was het bij conders ik wacht op foto s groetjes
  14. ingrid van drongelen:
    11 oktober 2009
    grote stilte gaan we toch nog wel wat horen groetjes aan joyceleuk he om al die berichtjes te lezen ik lees de jouwe ook iedere dag dikke kuzzzzzzmamajoyce
  15. Chirley:
    11 oktober 2009
    Hey Marleen..

Jeetje je bent net weg en je hebt nu al zoveel gezien en gedaan!!
    Leuk hoor!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt.. Heel veel plezier nog!

Xx Chirley
  16. Joyce:
    12 oktober 2009
    Ha Mama van Marleen,

Grappig je berichtje. Natuurlijk kunnen we het nog met elkaar uithouden. We hebben al heel wat gelachen en beleefd met elkaar in die paar dagen.
    Groetjes van Joyce xxx