Eerste dag

2 oktober 2009 - Lima, Peru

Zo wilde even laten weten dat ik na een lange vlucht van 20 uur veilig ben aangekomen.....Alles verliep redelijk soepel.

Kom je aan in Peru regent het net als in Nederland.....Maar ja dat zal nog wel veranderen. We zijn nu 2 dagen in Lima niet echt een mooie stad maar om ff bij te komen goed te doen. Het is hier nu half 9 in de ochtend kom zo uit het vliegtuig ff gedouched en straks ontbijten. Vandaag gaan we uitzoeken hoe en wat we gaan doen en waar we eerst heen gaan. En Anjo erg bedankt voor de theetjes zijn echt superhandig.

Ben ieder gaval goed aangekomen en het avontuur kan gaan beginnen ;-)

Veel liefs Marleen

1. Leonie:
    Girl!
    Goed te horen dat je veilig en wel bent aangekomen! Ben ontzettend benieuwd wat jullie indruk is van Peru!
    Enjoy! xxleo
  2. Anloma:
    Heeee!!!!
    Te gek meid ( en fijn te horen dat jullie veilig zijn aangekomen)
    Lekker uitrusten en ff bijkomen en dan gaan met die banaan.....
    Wel een beetje zuinig doen dan met de thee ha ha ha.
    Tot schrijfs en veel plezier !!!!
    Doei doei. XXX
  3. pap:
    2 oktober 2009
    heerlijk kunnen we eindelijk heerlijk slapen geen oog dicht gedaan
    groetjes xxxxxxxxxxx heelveel
  4. Micheline:
    Hey meis,
    Goed te horen dat je heelhuids bent aangekomen,doe voorzichtig en vooral veel genieten.

Dikke knuf,
    Micheline
  5. Leida:
    Hoi Marleen,
    Jullie grote avontuur is dan eindelijk begonnen zie ik. Heel veel plezier. Ik zal regelmatig even checken hier.
    Leida (moeder van Jeroen Visser)
  6. Dorien:
    3 oktober 2009
    He Marleen, het is begonnen! Zo knap van je, ik ben jaloers op je lef en blij met je blog, want zo kan ik je avonturen lekker volgen. Geniet volop en doe voorzichtig als het moet! En maak lol! X
  7. jennifer:
    Het meid!

Zat vanmorgen ineens te denken aan je haha was even benieuwd hoe het nu met je ging en of alles goed was gegaan. Wat handig dan zo'n blog he :D Nou meid veel plezier! en hou je blog in de gaten!
    kuss Jennifer
  8. marleen:
    he chick

ben blij dat alles goed gaat.
    veel plezier

dikke kus
  9. marjo:
    3 oktober 2009
    hallo marleen kloten dat het daar regend groetjes mama veel liefs
  10. Anloma:
    4 oktober 2009
    Hoi, dierendag...gefeliciteerd !! ha ha ha.Je pa was gisteren aan de kraam ...de lieverd. Kan weer slapen en is blij dat jullie uiteindelijk toch het vliegtuig haalden in Londen. Als het goed is ben je inmiddels onderweg en we kunnen niet wachten tot je volgende berichtje. Doei doei !!
  11. judy:
    4 oktober 2009
    Blij dat je veilig bent aangekomen, ik zat maar steeds aan je te denken.. geniet ervan..
    gr.Juud
  12. cniet:
    4 oktober 2009
    nou spannend hoor veel plezier joke en cor de niet
  13. Liesbeth Arie:
    5 oktober 2009
    Hoi Marleen heel veel plezier maar wel voorzichtig zijn
    De groetjes uit Maassluis
    Liesbeth en Arie
  14. ingrid van drongelen:
    5 oktober 2009
    hallo lieverd nou ook jij een berichtje van mij je vader is nog langs geweest en houdt mij op de hoogte over jullie dus ook dat loopt prima ik hoop dat het bellen ook gaat lukken met skype veel plezier nog en geniet er van dikke kus ingrid
  15. judith:
    6 oktober 2009
    He wijffie!
    Jeetje wat een reis zeg maarja nu ben je er en kan het feest gaan beginnen! Hoe was het afscheid?
    Gigi en ik zijn dikke vriendjes hoor, hij kruipt zowat in me (ik zal wel een goed alternatief zijn hihi) en van Charly heb ik al een vette kopstoot gekregen, jeetje zeg wat geeft die harde koppies!
    Nou meis enjoy en hou ons op de hoogte.
    By the way, ik heb niets gehoord, raar he? maar ook geen traan gelaten, sterk he? haha
    dikke kus en hou je haaks , Juud
  16. Oom Arie:
    7 oktober 2009
    Nou Marleen eindelijk is het dan zo ver.
    Gelukkig veilig aangekomen.
    Tot dusver mooie foto,s.
    Ik blijf jullie volgen op de reis en geniet er maar van.

Groetjes ome Arie