Tijgertempel thailand

6 juli 2010 - Kanchanaburi, Thailand

Hallo lieve mensen,

Hier even een kort berichtje....

Ben in de tijgertempel aan het het werk en het is super. Allereerst neeeee ze worden niet gedrogeerd. Ze slapen zo'n 16 uur per dag en worden groot gebracht door mensen.  Ik woon daar op de gronden van de tempel tussen honderden dieren van geiten tot koeien paarden varkens schildpad kippen kameel herten luipaard tijgers leeuwen beren en die laatsen lopen niet rond mijn huis hoor gelukkig.

Mijn dag bestaat uit wandelen met de babytijgers 2 mnd oud, fles geven, zelf ontbijten met de monniken, wandelen, schoonmaken pauze, mensen begeleiden en vooral veel knuffelen met tijgers....echt geweldig. Ik heb nu mijn vrije dag dus heb er een paar foto's opgezet. Ik heb geen tv of computer daar en kan ook niet weg omdat alles te ver is ik baal er onzettend van dat ik geen voetbal kan kijken :-(

Volgende keer meer nu snel nog even een massage voordat ik weer terug moet naar mijn verschrikkelijke baan hahahaha

xxxxx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anloma:
    6 juli 2010
    Heeee!! olé olé olé olé !! Wat zeur je nou stom mens !! Alles is daar Oranje. Het net je bericht gelezen, kantoor om 07.15 uur hier - Vanochtend al de foto's gezien thuis om 06.30 uur. Ja ja heb je toch gezegd dat je in m'n ochtend ritueel zit ha ha ha Maar wat is dat gaaf om te zien zeg. Mag ik een weekje met je ruilen ?????? Aaaahhhhh toe nou !!!! Wat een scheetjes zeg. Zal dat tegenvallen als je je eigen tijgers weer kan optillen en knuffelen. FF tussendoor, het is nu vakantie hier je weet het, zal me niets verbazen als er toch weer wat nederlanders bij je langs komen, volgens mij zwerven die écht overal. Jesssus meid wat zal je het slecht hebben daar ! Nou I rest my case. alles wat ik te vertellen heb nu slaat nergens op. Ik zal ook voor jou juichen vanavond, Steel jij een oranje jurk van één van die monikken, dan ben je er toch een beetje bij ha ha ha. Dikke kus !!!! Anjo
  2. marjobalmakers:
    6 juli 2010
    leuk die poesjes ik wil er ook wel 1 als zij zo klein blijven groetjes van mam wel heel thuis komen
  3. Liesbeth en Leen:
    7 juli 2010
    He, dame,

Wat nou, met geen voetballen kijken, knuffelen met deze tijgertjes is toch wel het ultime. Voetballen kijken kan straks weer in je home land.

Groet Liesbeth/Leen